Strijd om verleidelijkste Vleeswarentoonbank van 2012

25 april 2013 Edwin Rensen

De derde Week van de Vleeswaren wordt nieuw leven ingeblazen met de vakwedstrijd ‘Verleidelijkste Vleeswarentoonbank van 2012’. Slagers, vleeswarenafdelingen in supermarkten en bedrijfskantines kunnen meedoen aan de verkiezing.

Van 8 tot en met 13 oktober vindt de derde Week van de Vleeswaren plaats. Deze campagne wordt georganiseerd door de Vereniging voor de Nederlandse Vleeswarenindustrie (VNV) en mogelijk gemaakt door het Productschap Vee en Vlees (PVV).  Vanaf 3 september en tot 1 oktober kunnen slagers, vleeswarenafdelingen van supermarkten en bedrijfskantines meedoen aan de vakwedstrijd Verleidelijkste Vleeswarentoonbank van 2012.  Door een foto van de vleeswarentoonbank te uploaden op Facebook via www.weekvandevleeswaren.nl/toonbank doet men mee aan de verkiezing.

Aan de hand van het aantal likes op Facebook wordt een voorselectie gemaakt. De winnaar van deze vakwedstrijd wint 1000 euro  en een Meet & Greet in zijn of haar winkel met slagersdochter en tv-presentatrice Nicolette van Dam, die opnieuw ambassadrice is van de Week van de Vleeswaren. De tweede prijs is een geldbedrag van 500 euro en eveneens een Meet & Greet. De derde prijs is 250 euro. Meer informatie:www.weekvandevleeswaren.nl

Lees meer hierover in Vleesmagazine van 11 september.

Altijd op de hoogte blijven?