Dirk moet Superunie-merk opnemen

3 april 2013 Lucien Joppen

BEESD - Dirk van den Broek wordt per 1 juli Superunie-lid. Dat betekent dat de supermarktketen de eigen merken van Superunie (o.a. Perfekt) moet gaan verkopen.

BEESD - Dirk van den Broek wordt per 1 juli Superunie-lid. Dat betekent dat de supermarktketen de eigen merken van Superunie (o.a. Perfekt) moet gaan verkopen.


Dat stelde algemeen directeur van Superunie, Dick Roozen, tegen Distrifood.nl. 'Het lidmaatschap van Superunie kent behalve een groot aantal voordelen, ook een aantal verplichtingen.'


Roozen wil niet kwijt hoe de huismerkregels van het inkoopverbond voor de aangesloten leden luiden. 'We hebben met Dirk van den Broek raamafspraken gemaakt. De concrete invulling daarvan vindt nu plaats.'


Met de toetreding van Dirk vergroot Superunie zijn marktaandeel op de inkoopmarkt tot 34,5 procent.


Lees ook:

AH subsidieert lage prijs A-merk met huismerk (31 maart 2008)


Kijk in ons nieuwsoverzicht voor:

Alle berichten over Superunie

We hebben weer een nieuwe stelling!

'Minister Verburg wil de vleessector meer laten betalen voor de keuringen van vee en vlees. De vleessector moet dit niet pikken.' Stem hier

Altijd op de hoogte blijven?