Postcodeloterij steunt slagers met Verscadeaukaart

postcode-cadeaukaart

De Nationale Postcode Loterij steunt versondernemers in deze coronatijd met een Lokaal Verscadeaukaart. Ook slagers kunnen deelnemen, de deelname is gratis.

De Nationale Postcode Loterij heeft gekeken hoe zij lokale ondernemers kan steunen. Zij doet dit door het prijzenpakket van april, mei en juni uit te breiden met cadeaukaarten voor onder meer slagers: de Lokaal Verscadeaukaart. Voor slagers had de postcodeloterij nog niet eerder een cadeaukaart in het pakket. Met deze actie wil de loterij juist de ambachtelijke verkooppunten van onder meer slagers onder de aandacht brengen.

€17,5 miljoen aan extra cadeaukaarten

Daarvoor heeft de postcodeloterij bovenop het reguliere prijzenpakket voor €17,5 miljoen aan cadeaukaarten ingezet. Het grootste deel, 12,5 miljoen euro, verloot zij in de trekking van mei. Consumenten maken in de maanden april, mei en juni kans op de cadeaukaarten.

Elke kaart €10 verkoopwaarde

Zij winnen per lot per postcode een voucher van €50, die ze in coupures van €10 kunnen omzetten, naar diverse cadeaukaarten.  Zij kunnen kiezen uit een ruime selectie aan cadeaukaarten, waaronder de Lokaal Verscadeaukaart, de Bakkerscadeaukaart, de Koffiecadeaukaart, de IJscadeaukaart, de Restaurant Cadeaukaart, de Nationale Horeca cadeaukaart, de fashioncheque en de Hema-cadeaukaart. 5x10€ aan Lokaal Verscadeaukaarten mag ook.

Speciaal voor deze campagne zijn speciale prijsafspraken gemaakt, in het voordeel van de ondernemers. Dit betekent dat voor cadeaukaarten die vanuit deze campagne worden verstuurd, een vergoeding van 90 procent van de cadeaukaartwaarde wordt gehanteerd. Gedurende de volledige periode van twaalf maanden waarin deze cadeaukaarten geldig zijn, blijft deze gunstige vergoeding van 90 procent van de cadeaukaartwaarde geldig.

Trekkingen tot in juli

De actie gaat in mei 2020 van start, de trekking van april was 8 mei. Op 8 juni volgt de trekking van mei en op 8 juli die van de maand juni. De gewonnen kaarten blijven een jaar geldig na uitgifte.

 

Altijd op de hoogte blijven? 

Neem een abonnement
  
Lees ook
Digitaliseren is minder ingewikkeld dan het lijkt en biedt veel kansen

Digitaliseren is minder ingewikkeld dan het lijkt en biedt veel kansen

Ondernemen op onderbuikgevoel en kennis van de markt heeft generaties versspecialisten ver gebracht. Maar anno 2023 is dat niet langer voldoende. Door middel van digitalisering en sturen op data worden consumenten beter bediend, processen efficiënter ingericht en omzetten vergroot.

Zorgen ondernemers over betaalbaarheid van brandstof voor vervoer

Zorgen ondernemers over betaalbaarheid van brandstof voor vervoer

Een op de vier ondernemers maakt zich zorgen over de betaalbaarheid van brandstof. Dat blijkt uit onderzoek van ANWB Zakelijk naar de grootste mobiliteitsuitdagingen voor ondernemers.

Marketing voor ondernemers met lef

Marketing voor ondernemers met lef

Veel ondernemers proberen klanten te lokken door hun kennis te delen. Helemaal verkeerd schrijft Aartjan van Erkel in zijn nieuwe boek Nummer 1. Hij gelooft dat je niet je kennis gratis moet delen, maar moet entertainen. “Stop met teachen, begin met teasen.”