De Klasse gaat samen met Vlees van Wolvega

Vleeswaren-foto-7-Gaasterlander-vleeswaar-foodimpuls

Vleesgroothandel De klasse uit Leeuwarden gaat per 30 november samen met Vlees van Wolvega. Alle activiteiten worden in Wolvega geïntegreerd. Zowel de medewerkers als directeur Piet van der Wal zetten voortaan hun werkzaamheden vanuit Wolvega voort.

Voor Piet van de Wal was het belangrijk een partner te vinden wat niet alleen goed zou zijn voor de klanten van De Klasse, maar ook voor de medewerkers. Door het samengaan met Vlees van Wolvega is aan beide zaken een goede invulling gegeven. Ook Roelof Koning, eigenaar van Vlees van Wolvega is blij met de stap die zijn bedrijf heeft kunnen maken. De gesprekken met Piet van de Wal verliepen bijzonder prettig. Beide bedrijven vullen elkaar erg goed aan.

Markt volop in beweging

De vleesmarkt is volop in beweging, de positie van de vleesgroothandel verandert, maar is nog steeds een belangrijke schakel richting afnemers in de regio. Met de toenemende eisen van de markt op het gebied van kwaliteit, maar ook op het gebied van vleesconcepten en keurmerken zoals Beter Leven, Friberne en het Gaasterlander Kruidenvarken is Vlees van Wolvega een voorloper in de markt. Beide bedrijven willen daarom de voordelen van de samenwerking maximaal benutten. Heel praktisch kunnen bijvoorbeeld GSK-leden nu ook via Vlees van Wolvega worden beleverd onder de GSK-condities.

 

Altijd op de hoogte blijven? 

Neem een abonnement
  
Lees ook
Digitaliseren is minder ingewikkeld dan het lijkt en biedt veel kansen

Digitaliseren is minder ingewikkeld dan het lijkt en biedt veel kansen

Ondernemen op onderbuikgevoel en kennis van de markt heeft generaties versspecialisten ver gebracht. Maar anno 2023 is dat niet langer voldoende. Door middel van digitalisering en sturen op data worden consumenten beter bediend, processen efficiënter ingericht en omzetten vergroot.

Zorgen ondernemers over betaalbaarheid van brandstof voor vervoer

Zorgen ondernemers over betaalbaarheid van brandstof voor vervoer

Een op de vier ondernemers maakt zich zorgen over de betaalbaarheid van brandstof. Dat blijkt uit onderzoek van ANWB Zakelijk naar de grootste mobiliteitsuitdagingen voor ondernemers.

Marketing voor ondernemers met lef

Marketing voor ondernemers met lef

Veel ondernemers proberen klanten te lokken door hun kennis te delen. Helemaal verkeerd schrijft Aartjan van Erkel in zijn nieuwe boek Nummer 1. Hij gelooft dat je niet je kennis gratis moet delen, maar moet entertainen. “Stop met teachen, begin met teasen.”