BEDRIJFSINFORMATIE | Beste relatie, 

In meer dan 100 jaar heeft Mercurius zich ontwikkeld tot dé verzekeringspartner voor ondernemers in de versbranche. We weten wat er speelt in de markt en dankzij al onze ervaring voelen we aan waar de specifieke risico's en behoeftes van u als ondernemer liggen. Om dit nog beter uit te dragen, heeft Mercurius  een ‘verse huisstijl’. Met deze frisse uitstraling zijn we klaar voor de toekomst!

Ons gezicht & onze waarden

In het nieuwe logo van Mercurius staat het jaartal 1919 in een schild; zo lang zijn we er al om u te beschermen tegen (bedrijfs)risico’s. Dit dragen we ook uit in onze waarden. We zijn betrokken, weten wat er speelt en luisteren met aandacht. Mercurius is open en transparant en checkt proactief regelmatig of alle verzekeringen nog up-to-date zijn. We zijn uw betrouwbare partner. Als familiebedrijf zijn we van nature ondernemend en flexibel. We hebben veel kennis van de versbranche, blijven op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en gaan mee met de tijd.

Dit alles komt terug in de nieuwe kleuren en de merkbeleving van Mercurius. Zo is olijfgroen de kleur voor veiligheid, kwaliteit en overeenstemming, is marineblauw de kleur van vertrouwen en loyaliteit en staat het frisse lichtgroen voor vers!

Focus op Vers

In de wereld van vers draait alles om het waarborgen van kwaliteit, het waarmaken van beloftes en nastreven van structuren waarmee vers ook echt vers kan blijven. We zorgen ervoor dat ons pakket aan verzekeringen ook zo vers mogelijk blijft. Dit doen we met een toegewijd en betrokken team. Natuurlijk blijven we voor u dezelfde partner met de bekende dienstverlening op maat en het persoonlijke contact dat u van ons gewend bent.

Hebt u nog vragen? Neem dan gerust contact op met ons op.

Zit je in vers? Dan zit je bij Mercurius!

Hartelijke groet,

Mercurius

Dit artikel verscheen eerder op: Bakkers in bedrijf

Altijd op de hoogte blijven?