Goedkope reclame voor Culinair Slagerij Wapenaar

13 augustus 2012 Edwin Rensen

VLAARDINGEN – Culinair Slagerij Wapenaar heeft een bijzondere advertentiecampagne opgezet. Wekelijks ontvangen klanten in het weekeinde een e-mail met 2 aanbiedingen van de winnaar van de verkiezing Slagerij van het Jaar 2008.

VLAARDINGEN – Culinair Slagerij Wapenaar heeft een bijzondere advertentiecampagne opgezet. Wekelijks ontvangen klanten in het weekeinde een e-mail met 2 aanbiedingen van de winnaar van de verkiezing Slagerij van het Jaar 2008.

‘Om te communiceren met onze vaste klanten hebben we iets nieuws bedacht,’ zegt Arno Wapenaar. ‘De eerste aanbieding is echt een prijsaanbieding. De tweede betreft een specialiteit die exclusief bij ons te verkrijgen is en waarvan de prijs niet het verkoopargument is. Gezien de kosten van een krantenadvertentie of het plaatsen van borden langs de weg is het mailen naar ons klantenbestand (460 adressen - red.) een goedkoop promotie-alternatief dat 27 euro per verzending kost. Misschien is het ook voor andere slagers interessant om op deze manier de klanten te bereiken.’

Lees ook: Culinair Slagerij Wapenaar wint verkiezing Slagerij van het Jaar

 

Altijd op de hoogte blijven?