nieuws

Stemmingen Leukste Slagerij in volle gang

De Slagerij 332

Stemmingen Leukste Slagerij in  volle gang

De Verkiezing van de Leukste Slagerij van Nederland is volop aan de gang. Het Nederlandse publiek kan nog tot en met 11 oktober stemmen op zijn of haar favoriete slagerij. Stemmen is heel eenvoudig via www.leuksteslagerij.nl.

In deze tweede editie van de verkiezing draait het echt om alle facetten van de slagerij in de breedste zin van het woord. Een prettige sfeer, vakmanschap, goede kwaliteit vlees en een enthousiast en kundig team maken het voor klanten een feestje om een slagerij te bezoeken. Bij het stemmen kunnen consumenten hun favoriete slagerij op deze criteria beoordelen.

Stemfase

Sinds 16 september kan het publiek via www.leuksteslagerij.nl stemmen op zijn of haar favoriete slagerij. Er zijn al twee tussenstanden gepubliceerd op de website. Op 7 oktober komt de derde en tevens laatste tussenstand online.

Leukste van de provincie

Op basis van de stemronde is er in iedere provincie een winnaar.
De ranglijst per provincie wordt opgesteld op basis van een gewogen gemiddelde, waarbij het aantal stemmen voor 50 procent meetelt en het gemiddelde rapportcijfer ook voor 50 procent meetelt.
Om provinciewinnaar te worden heb je minimaal 50 stemmen nodig. De provinciewinnaars worden op 14 oktober bekendgemaakt.

Strijden op de VAS beurs

De finalisten strijden tijdens de grote finale op 4 november tijdens de VAS Beurs in Amsterdam om de landelijke winst. De teams van de slagerijen moeten diverse opdrachten uitvoeren, waarin zij hun creativiteit en vakmanschap laten zien. De beoordeling van de finalisten vindt plaats door een deskundige jury én het aanwezige publiek.

Tips om stemmen te werven

Om uitgeroepen te worden tot de Leukste Slagerij van de provincie of misschien zelfs wel van heel Nederland moet er natuurlijk flink campagne gevoerd worden.
Het werkt vaak goed om klanten een persoonlijke nieuwsbrief te sturen met een verwijzing naar de website.
Ook het inzetten van sociale media of een interview in lokale media zijn goede manieren om klanten op te roepen om hun stem uit te brengen.

Promotiemateriaal

Om de nominatie van de slagerij online onder de aandacht te brengen, kunnen slagerijen gebruik maken van gratis digitaal promotiemateriaal.
Daarnaast kunnen zij extra materialen bestellen om in te zetten, zoals een beach flag, poster, spandoek of wobbler. Uiteraard kunnen slagerijen ook hun eigen creatieve promotiemateriaal ontwikkelen om hun consumenten op te roepen om te stemmen.

Organisatie

De verkiezing is een initiatief van Slavakto. Vleesmagazine is mediapartner van de verkiezing. De organisatie van de verkiezing is in onafhankelijke handen van Vote Company.
Deze specialist in verkiezingen faciliteert bijvoorbeeld ook de Musical Awards en de Zoover Awards.

Nog niet gestemd? Doe dat dan nu via www.leuksteslagerij.nl. Stemmen kan tot en met 11 oktober.

Reageer op dit artikel