Wall-printer: fotorealistische print op de muur

fotoprint

Het bedrijf Wall-Printer.nl in Almere biedt een opvallende innovatie voor de inrichting van een winkel of lunchroom. Interieur-communicatie wordt het genoemd, deze fotorealistische print die met een mobiele lasergestuurde robot op de muur (of de vloer) wordt aangebracht.

De lasergestuurde robot van Wall-print zet fotorealistische afbeeldingen op muren, deuren of desgewenst ook vloeren. Dat gebeurt secuur onder vakkundig toezicht van een Wall-Printer-operator .

Eigen foto's

Het resultaat is prachtig om te zien. Het bedrijf beschikt zelf over een selectie van sfeerbeelden of thema’s waaruit de klant kan kiezen, maar het is ook mogelijk om eigen foto's, tekeningen of logo's aan te leveren.

Printen kan op materiaal van gips, glas, hout, beton, behang, metaal en tegels. Een afdruk is in kleur of zwart/wit en kan tot 4 meter hoog en oneindig breed.

Kenmerken

  • wall-print-300x210 • Print rechtstreeks op de muur
  • • De print is geurloos, UV-vast, naadloos en steriel
  • • Tevens optimaal brandveilig en vlak op de wand
  • • De inkten zijn speciaal ontwikkeld, met een groot kleurbereik
  • • De print is 100% waterproof, krasbestendig en resistent tegen de meeste chemicaliën
Lees ook
Jeroen van Voornveld, Slagerij Gelderblom: “De nieuwe winkel voldoet optimaal aan klantenwensen”

Jeroen van Voornveld, Slagerij Gelderblom: “De nieuwe winkel voldoet optimaal aan klantenwensen”

Klanten komen naar de slager voor gemaksproducten en een bijzonder assortiment, zegt Jeroen van Voornveld van Slagerij Gelderblom in Ermelo. “Om dit goed te presenteren, hadden we een nieuwe winkel nodig.”

Nieuw

Nieuw

Een nieuw interieur is heel vaak meer dan alleen dat. Verbouwen en inrichten betekent verandering. En vaak leidt dat ook tot vernieuwing op andere vlakken. Door plannen om te verbouwen ga je als vanzelf nadenken over je bedrijf en je aanpak. Zo verandert er dan vaak meer dan alleen de vitrine.

De kracht van het interieur

De kracht van het interieur

Natuurlijk draait het in de slagerij in eerste instantie om de kwaliteit van de verkoopwaren en een goede service. “Maar onderschat de rol van de winkelinrichting niet,” zegt slager Jeroen van Voornveld. Presentatie, routing en sfeer kunnen bijdragen aan een fikse stijging van de omzet.