Slagersmonitor KNS: Meten is Weten

13 augustus 2012 Edwin Rensen

RIJSWIJK - Onder het motto 'Meten is Weten' organiseert de Koninklijke Nederlandse Slagersorganisatie (KNS) ook dit jaar weer de Slagersmonitor om zo precies mogelijk te kunnen bepalen wat het actuele marktaandeel van de zelfstandige slagerondernemer is.

RIJSWIJK - Onder het motto ‘Meten is Weten’ organiseert de Koninklijke Nederlandse Slagersorganisatie (KNS) ook dit jaar weer de Slagersmonitor om zo precies mogelijk te kunnen bepalen wat het actuele marktaandeel van de zelfstandige slagerondernemer is.

Die kennis is van doorslaggevend belang voor elke slagerondernemer om een omzetprognose te kunnen maken. Op haar beurt is die omzetprognose weer de spil van elk businessplan en iedere ondernemer weet dat het zonder businessplan weinig zin heeft om met de bank te praten over de financiering van omvangrijke investeringen in het bedrijf. In mei heeft ieder KNS-lid het Slagersmonitor-vragenformulier ontvangen. Velen hebben dit al ingevuld en teruggestuurd, maar voor een zo juist mogelijk beeld is het noodzakelijk dat zoveel mogelijk ondernemers mee doen aan deze Slagersmonitor.

Deelnemers maken kans op een mooie geldprijs; onder de inzenders worden door de KNS bedragen van € 500, € 200 en € 100 verloot. Informatie: KNS-afdeling Marketing 070-331 46 34)

 

Altijd op de hoogte blijven?