Samenwerking Paul van Trigt en NextDeli

Charcuterie 2_Paul van Trigt

Worst- en vleeswarendeskundige Paul van Trigt is een samenwerking aangegaan met NextDeli. Zijn boek Charcuterie 2 is nu ook verkrijgbaar via dit e-commerce platform voor versspeciaalzaken.

Paul van Trigt is worst- en vleeswarendeskundige. Vanuit deze professie is hij regelmatig jury en arbiter bij vakwedstrijden en productkeuringen van worst, vleeswaren en traiteurproducten. Tevens is hij werkzaam als auteur, adviseur, voorlichter, gastdocent, productontwikkelaar en als schrijver van onder meer het boek Charcuterie 2 en levert een recept aan voor elke editie van Vleesmagazine.

"Complete ambachtelijke worstmakerijkennis zorgt samen met passie en gedrevenheid voor de hoogste kwaliteit van worst en vleeswaren", zegt Paul van Trigt. "In Charcuterie 2 leest u alles over de bereidingstechnieken van worst en vleeswaren, opgebouwd uit vele jaren praktijkervaring en literatuurstudie. Met behulp van dit handboek bent u in staat om smaakvolle en ambachtelijke kwaliteitsproducten te bereiden. Mooi dat Charcuterie 2 nu gemakkelijk beschikbaar komt voor de versspeciaalzaak, gewoon bestelbaar met uw dagelijkse bestellingen van grond- en hulpstoffen mee, via het NextDeli platform."

Het E-commerce platform NextDeli werd in 2020 gelanceerd voor versspeciaalzaken. Versspecialisten als slagers, viswinkels en delicatessenwinkels kunnen via het platform terecht bij bijna 40 leveranciers van allerlei kwaliteitsproducten zoals grondstoffen, hulpstoffen, halffabricaten en eindproducten. Op het gebied van vlees hebben onder andere Kouwenhoven Vlees, Pieter van Meel en Zwierstra Food Group zich aangesloten.

Dossiers
Lees ook
Keurslager van Leeuwen krijgt predicaat Hofleverancier

Keurslager van Leeuwen krijgt predicaat Hofleverancier

Dit jaar bestaat Keurslager van Leeuwen 100 jaar. Dit bijzondere jubileum is nu nog mooier geworden nu de slagerij het predicaat Hofleverancier mag voeren. Commissaris van de Koning, Jaap Smit, overhandigde het predicaat op 25 november aan slager Paul van Leeuwen, de derde generatie van de slagersfamilie.

Fuet van geitenvlees

Fuet van geitenvlees

Geitenvlees is duurzaam en lekker, maar onder consumenten nog weinig bekend. Hoog tijd dat daar verandering in komt, vindt worstmaker en vakdocent Ronnie Poeste. Hij gebruikt het geitenvlees voor een heerlijke fuet.

Sociale media campagne Werken in de Slagerij gestart

Sociale media campagne Werken in de Slagerij gestart

Deze week startte de langdurige campagne Werken in de Slagerij op de sociale media. Het doel is om door middel van video’s en verhalen van slagers jongeren en zij-instromers te enthousiasmeren voor het slagersvak.