Programma Slagerij van het Jaar verkiezing 2012

attachment-001_food-image-1076770

Naast de bekendmaking van de beste Slagerij van 2012 zijn er ook prijzen voor de categorieën:

• Beste culinaire slagerij
• Meest talentvolle ondernemer
• Meest talentvolle slager
• Beste biologische slager

 

Programma


(tijden en invulling onder voorbehoud)
Locatie: Dit jaar vindt de uitreiking plaats bij Mereveld in Utrecht.
Tijd: Vanaf 19.30 uur ontvangen wij u graag met een hapje en een drankje.

19.30 uur Ontvangst
20.00 uur Welkomstwoord door Harrie Leijten, hoofdredacteur Vleesmagazine
20.25 uur Interview met Slagerij van Chateaubriand, winnaar Slagerij van het jaar 2011
20.40 uur De jury aan het woord
20.50 uur Bekendmaking winnaars categorieprijzen

• Beste culinaire slagerij
• Meest talentvolle ondernemer
• Meest talentvolle slager
• Beste biologische slager
21.10 uur Pauze
21.30 uur Bekendmaking Nummers 8 - 4
21.40 uur Bekendmaking Top 3 van de Slagerij van het Jaar verkiezing 2012
21.55 uur Naborrel
Een feestelijke toast op de winnaar en voldoende gelegenheid om na te praten met uw collega's
±23.00 uur Einde van de avond

Slagerij van het Jaar is een jaarlijks terugkerende wedstrijd georganiseerd door vakblad Vleesmagazine. Deelnemende bedrijven worden onder andere beoordeeld op bedrijfsvoering, klantvriendelijkheid, kwaliteit en smaak van de producten.

Bent u één van de finalisten en heeft u een uitnodiging gehad? Meld u dan vóór 25 oktober hier aan.

Lees ook
Vion blikt terug op succesvolle editie PLMA

Vion blikt terug op succesvolle editie PLMA

Vion Food Group was een van de exposanten tijdens PLMA 2022, de private label vakbeurs georganiseerd door de Private Label Manufacturers Association. Duurzaamheid, gezondheid, convenience en creativiteit voerden de boventoon.

Start nieuwe campagne ‘De mooiste boodschap is bio’

Start nieuwe campagne ‘De mooiste boodschap is bio’

De driejarige Europese campagne ‘De mooiste boodschap is bio’ is gestart met als doel groei van het biologische marktaandeel en vergroting van de herkenbaarheid en het vertrouwen in het Europese biologische keurmerk. De campagne loopt tegelijkertijd in Zweden, Finland en België.

Toename bakkers, viswinkels en slagerijen in 2021

Toename bakkers, viswinkels en slagerijen in 2021

Het afgelopen jaar is het aantal winkels voor het eerst sinds 2010 toegenomen. Dat blijkt uit cijfers van het CBS. Er zijn vooral winkels die voedingsmiddelen verkopen bijgekomen, zoals supermarkten, (banket)bakers, slijterijen en viswinkels.