Netwerken op het MFC-Event 2016

7 juni 2016

Het MFC-Event zet in op netwerken en kennisoverdracht. De vakbeurs voor de vlees-, vis-, kaas- en aanverwante industrie weet dat bij het realiseren van (meer) omzet, werkelijk contact een waardevolle toevoeging is. MFC-Event (19 en 20 september) wordt dit jaar, voor de derde keer gehouden, maar is in meerdere opzichten anders dan de vorige edities.

Busser&tenHove, uitgever van de vakbladen Meat&Co. en Top&Vers en organisator van MFC-Event, heeft sinds 1 januari 2016. een nieuwe eigenaar. Dit betekent andere keuzes, ook voor de organisatie van het MFC-Event. Eigenaar Heidi Copray: ‘Vorig jaar heb ik het MFC-Event bezocht en wat mij opviel, was het hoge gehalte aan aanbieders van machines en procesapparatuur. Logisch natuurlijk, tijdens een industriële vakbeurs. Desalniettemin streven we ernaar om daarnaast ook andere aanbieders waar je als producent mee te maken hebt of kunt krijgen te interesseren voor de beursvloer. En dat lijkt te lukken.’

Beursvloer

Op MFC-Event 2016 zijn er dit jaar meerdere aanbieders van ingrediënten en zijn ook partijen uit de architectuur, bouw en huisvesting aanwezig. Verder natuurlijk ook procesapparatuur, afwatering, desinfectie en hygiëne, soft- en hardware, meet- en weegapparatuur, verpakkingen en meer.

Copray: ‘Wat mij ook opviel, was het ons-kent-onsgehalte tussen zowel bezoekers als exposanten. Netwerken en real time contact zijn en blijven belangrijk in het zakendoen. Net zoals kennis delen. Daarom leggen we in de communicatie over het MFC-Event meer nadruk op dat specifieke element van het event. MFC-Event is echt een netwerk- en kennisevent. Met een goede beursvloer.’

Lees in de Industriespecial van Vleesmagazine die 28 juni verschijnt meer over MFC Event.

Altijd op de hoogte blijven?