KNS ontwikkelt nieuwe online imagocampagne slager

online campagne KNS zomer 2022

Foto: Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS)

Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) heeft voor haar leden een nieuwe online campagne opgezet rondom de thema’s zomer, barbecue en samen eten. Het doel van de campagne is om “de slager en het ambacht positief in beeld te brengen.”

De campagne bestaat uit een reeks beelden die slagers kunnen gebruiken op hun sociale media. Volgens KNS belicht de campagne de sterke punten van de slager: de kwaliteit, producten op maat, persoonlijke servicegerichtheid.

Campagne

“Jij kunt zelf deze beelden gebruiken op jouw sociale media-kanaal, dus jij bent de afzender”, schrijft KNS op de website. “Het logo van KNS staat erin om de boodschap namens de ambachtelijke slagers te onderstrepen. Je kunt jouw logo ook in de campagnebeelden plaatsen, daar is ruimte voor vrijgehouden in de hoek links onderin.”

Ga naar de website van Koninklijke Nederlandse Slagers voor informatie over de campagne en voor het downloaden van de beelden.

Geen nieuws van Vleesmagazine meer missen? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang elke donderdag het laatste nieuws.

Inschrijven nieuwsbrief
Dossiers
Lees ook
KNS: ‘Sluiting slagerijen dreigt door hoge energieprijzen’

KNS: ‘Sluiting slagerijen dreigt door hoge energieprijzen’

Bijna 75% van de bij Koninklijke Nederlandse Slagers aangesloten slagers heeft last van extreem hoge energieprijzen, blijkt uit een ledenpeiling van KNS. De branchevereniging roept de overheid op om met een oplossing te komen.

Energie-intensieve branches luiden de noodklok met campagne ‘Laat het ons blijven maken’

Energie-intensieve branches luiden de noodklok met campagne ‘Laat het ons blijven maken’

Via de gezamenlijke campagne #laathetonsblijvenmaken luiden 17 energie-intensieve branches de noodklok en roepen zij de politiek op om op korte termijn hun ondernemers tijdelijk tegemoet te komen.

MKB-Nederland, ministerie van SZW en KNS starten platform Loondoorbetaling bij ziekte

MKB-Nederland, ministerie van SZW en KNS starten platform Loondoorbetaling bij ziekte

De detailhandel kampt met aanhoudend hoog ziekteverzuim. Dit in combinatie met de krappe arbeidsmarkt maakt preventie en verzuimbeleid belangrijker dan ooit.