Klein bedrag? Pinnen mag!

6 december 2007 redactie

DOETINCHEM - Supermarkten in Nederland stimuleren de consument vanaf deze zomer om zoveel mogelijk te pinnen. De klanten worden er op gewezen dat alle bedragen gepind kunnen worden, dus ook de kleine.

DOETINCHEM - Supermarkten in Nederland stimuleren de consument vanaf deze zomer om zoveel mogelijk te pinnen. De klanten worden er op gewezen dat alle bedragen gepind kunnen worden, dus ook de kleine.

Supermarken willen zo het aantal pinbetalingen ophogen. Supermarkten zijn de eersten die als branche de voorkeur voor pinnen naar voren brengt. De deelnemende supers brengen geen kosten in rekening voor het pinnen van lage bedragen. Miranda Boer van het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel: Veiligheid is een belangrijke reden om pinnen te stimuleren. Hoe minder contant geld we in de winkel hebben, hoe kleiner de kans op criminaliteit.'

Ook het midden en kleinbedrijf kan deelnemen aan de actie 'Klein Bedrag? Pinnen mag!'. Via Currence, eigenaar van Pin, Chipknip, en iDeal is promotiemateriaal beschikbaar.
Voor meer informatie: www.pin.nl

.

Altijd op de hoogte blijven?