Keurslagers vernieuwen communicatiebeleid

13 augustus 2012 Edwin Rensen

RIJSWIJK - De Vereniging van Keurslagers (VvK) is bezig met de vernieuwing van het communicatiebeleid. De vereniging doet dit in samenwerking met de Hansnel Groep.

RIJSWIJK - De Vereniging van Keurslagers (VvK) is bezig met de vernieuwing van het communicatiebeleid. De vereniging doet dit in samenwerking met de Hansnel Groep.

In de communicatiestrategie wordt de nadruk gelegd op de meerwaarde van De Keurslager. De VvK gaat ervan uit dat de nieuwe strategie uiteindelijk tot meer marktaandeel zal leiden, meldt mdweekly.nl. De slogan luidt: `De Keurslager: daar mag het iets meer zijn`. Het doel is om consumenten zich meer bewust te laten zijn van de meerwaarde van de Keurslager. De nieuwe campagne moet helpen het merk Keurslager optimaal te laden. Verder moet de campagne een winkelvoorkeur creëren, bijdragen aan meer attractie en uiteindelijk duurzaam resulteren in meer transactiekracht.

De Keurslager richt zich daarbij op drie doelgroepen: de genieters, de trendvolgers en de traditionelen. De Keurslager wordt daarom gepositioneerd als `de slager die meer dan wie dan ook verstand heeft van goed en lekker vlees en alles wat daarmee samenhangt`. De meerwaarde die de Keurslager biedt zal in alle aspecten tot uiting komen, zoals meer sfeer, meer vakmanschap en meer smaak en service.

Meer berichten over Keurslagers 

 

Altijd op de hoogte blijven?