Keurslagers in race Beste Food Speciaalzaak

13 augustus 2012 Edwin Rensen

LEUSDEN - Er kan nog tot 15 augustus gestemd worden voor de Retail Jaarprijzen 2011. Dan sluiten de 'stembussen' voor de eerste ronde. De Keurslagers kijken uit naar de uitslag van de categorieprijs 'Beste Foodspeciaalzaak'.

LEUSDEN - Er kan nog tot 15 augustus gestemd worden voor de Retail Jaarprijzen 2011. Dan sluiten de ‘stembussen’ voor de eerste ronde. De Keurslagers kijken uit naar de uitslag van de categorieprijs 'Beste Foodspeciaalzaak'.

Het onderzoeksbureau van de Retail Jaarprijs, Q&A Research & Consultancy, liet bij de laatste update van 19 juli weten dat de Keurslagers, Bakker Bart, Dirck III en Gall & Gall genomineerd zijn voor de categorieprijs Beste Foodspeciaalzaak. Daar kunnen nog meer speciaalzaken bijkomen. 'Dat weten we niet. Het is ontzettend spannend,' aldus Ruud Bakker, directeur Vereniging van Keurslagers (VvK). 'De organisatie van de ING Retail Jaarprijs heeft alleen tussentijdse updates gegeven over het aantal stemmen, dat zegt nog niets over hoe je scoort.'

Winkelketen

De Keurslagers mochten al twee keer de publieksprijs ‘Beste Foodspeciaalzaak’ in ontvangst nemen. In 2009 werden zij ook de overall winnaar: Beste Winkelketen. Ruud Bakker: 'Indien we ook dit jaar de categorieprijs 'Beste Foodspeciaalzaak' winnen volgt er een tweede stemronde. Uit de 26 genomineerden wordt uiteindelijk de overall winnaar bekendgemaakt. We zullen dan een oproep doen aan al onze klanten en iedereen die we kennen om opnieuw te stemmen. Die titel is zo mooi, het is de waardering van je klanten. Dat is het grootste compliment dat je kunt krijgen.'

Vorig jaar brachten meer dan 600.000 consumenten hun stem uit. Op 3 oktober worden de 26 categorieprijzen, waaronder ‘Beste Foodspeciaalzaak’ bekend gemaakt. De tweede stemronde loopt van 5 oktober t/m 3 november. Op 9 november wordt de ‘Beste Winkelketen’ bekend gemaakt. Meer info over de publieksprijzen van de ING Retail Jaarprijs is te vinden op www.bestewinkelketen.nl.

Voor stemmen klik hier.

 

Altijd op de hoogte blijven?