Keurslager is Beste Winkelketen

attachment-001_food-image-VLS11572I01

UTRECHT - Het Nederlandse publiek heeft De Keurslager dit jaar uitgeroepen tot beste winkelketen van Nederland. Dit heeft de Stichting Retail Jaarprijs woensdagavond bekendgemaakt.

UTRECHT - Het Nederlandse publiek heeft De Keurslager dit jaar uitgeroepen tot beste winkelketen van Nederland. Dit heeft de Stichting Retail Jaarprijs woensdagavond bekendgemaakt.

De Nederlandse consument geeft de Vereniging van Keurslagers (VvK) een gemiddeld rapportcijfer van 7,9. Het bedrijf scoorde hoog op de aspecten service (8,43), assortiment (8,41) en deskundig personeel (8,35) . 'Wij zijn ontzettend blij met deze prijs. Dat we juist op deze punten hoge cijfers halen is natuurlijk helemaal niet zo gek,' aldus een trotse directeur Ruud Bakker in Studio 21 in Hilversum. 'Keurslagers staan bekend om de kwaliteit die ze leveren. Niet alleen van de producten maar ook de kwaliteit die het personeel levert in de vorm van service, advies en klantvriendelijkheid.'

Het is voor het eerst dat De Keurslager zich beste winkelketen van Nederland mag noemen. Vorig jaar won warenhuis Hema de prestigieuze retailprijs. Daarvoor was de Zweedse woonwinkelketen Ikea drie jaar op rij als beste uit de bus gekomen. Een andere voormalige winnaar is Media Markt.

Aan het grootste jaarlijkse winkelketenonderzoek, uitgevoerd door Q&A Research & Consultancy, hebben 252.000 stemmers meegedaan. De vakjuryprijs voor beste winkelketen ging dit jaar naar Rituals Cosmetics. 'Rituals maakt van gewone dingen iets bijzonders over de volle breedte van cosmetics. Het ijzersterke concept is een sieraad voor de Nederlandse detailhandel', aldus het juryrapport.

 

Lees ook
De Keurslager wint Foodservice Award 2021

De Keurslager wint Foodservice Award 2021

De Keurslager heeft voor derde keer op rij de Foodservice Award in de categorie Speciaalzaken gewonnen. Pierre Wind reikte de prijs tijdens de Horecava Limited, de online versie van de Horecava.Voor de Foodservice Award brengen consumenten hun stem uit. Zij beoordeelden ’t Stoepje op negen factoren, van assortiment en prijs-kwaliteit tot hygiëne en...

'Slagers zien steeds meer klanten in de winkel en in de webshop'

'Slagers zien steeds meer klanten in de winkel en in de webshop'

Slagers profiteren van de sluiting van de horeca. De landelijke vereniging van keurslagers bevestigt een omzetstijging. 'Gemiddeld krijgen de winkels tussen de 20 en 30 procent meer binnen.''Er komen meer klanten in de winkels, maar ook online stijgen de verkopen. Niet normaal. Er zijn zelfs slagers die online zijn gestopt, omdat ze het niet konden...

Landelijke mediacampagne bedankt slagers ten tijde van crisis

Landelijke mediacampagne bedankt slagers ten tijde van crisis

‘Ondernemers bedankt’ is de slogan van de landelijke mediacampagne om lokale ondernemers in de buurt en hun medewerkers te bedanken. In deze rare tijd geeft de Vereniging van Keurslagers tijdens deze campagne haar trots voor de Keurslagerleden en medewerkers een podium.De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen de Vereniging van Keurslagers...