Johma lunch- en borrelsalades

attachment-001_food-image-VLS10342I01

Johma heeft het saladeassortiment veranderd. Er is een speciale serie voor de lunch en een voor de borrel met aangepaste receptuur in een nieuwe verpakking. De lunchvaranten van 200 gram hebben het 'Ik Kies Bewust' logo en zijn volgens Johma milder en beter smeerbaar. De borrelvairanten zijn pittigere, gevulde salades in een verpakking van 160 gram. De luncsalades kosten € 1,65, en de borrelsalades € 1,55.

Info: www.johma.com

Meer over
Lees ook
Ingrijpende makeover pand MULTIVAC voor duurzame toekomst

Ingrijpende makeover pand MULTIVAC voor duurzame toekomst

Klantcontact, productbeleving en modern werken staan centraal bij de metamorfose van het hoofdkantoor van MULTIVAC. “Na de makeover staat er een kantoor dat klaar is voor de toekomst. Een eyecatcher waar we trots op zullen zijn.”

Albert Heijn stopt gehakt voortaan in zakje

Albert Heijn stopt gehakt voortaan in zakje

Het gehakt van Albert Heijn zit voortaan in een zakje in plaats van een bakje. Volgens de supermarkt scheelt dit meer dan 500.000 kilo plastic op jaarbasis, een besparing van 70 procent. Een voordeel voor klanten is dat de nieuwe verpakking minder ruimte inneemt in de plastic afvalbak.

Empack Nederland wil naar afvalvrije beurs

Empack Nederland wil naar afvalvrije beurs

Empack Nederland wil stapsgewijs naar een afvalvrije beurs. Over drie jaar moet Empack 2024 een beurs zijn zonder restafval waar alleen grondstoffen voor hergebruik overblijven. Hiervoor lanceert Empack Nederland tijdens de komende beurseditie op 8 en 9 september 2021 het project ‘Empack Towards Zero Waste’.