Deen partner Peter's Farm Kalfsvlees

13 augustus 2012 Edwin Rensen

APELDOORN - Na de introductie van Peter's Farm® Kalfsvlees, vlak voor de zomer bij Deen Supermarkten, is het familiebedrijf ook officiële Peter's Farm Partner geworden.

APELDOORN - Na de introductie van Peter’s Farm® Kalfsvlees, vlak voor de zomer bij Deen Supermarkten, is het familiebedrijf ook officiële Peter’s Farm Partner geworden.

De uitreiking van het Peter’s Farm Partnerschild vond afgelopen week plaats tijdens het Deen Vlees Event 2010 in het stadion van FC Volendam. Namens Peter’s Farm reikte Marketingmanager Maurice Aalbers (r) het schildje uit aan Jan de Jong en Jolanda Brakeboer van Deen Supermarkten. Ook alle slagerijafdelingen van de 61 filialen Deen Supermarkten zullen deze week een schildje ontvangen.

Peter’s Farm is na een afwezigheid van enkele jaren weer terug in de retail. In 2008 verloor Peter's Farm een contract met Albert Heijn, ten gunste van het Beter Leven kalfsvlees van VanDrie Group. Ook uit andere supermarkten verdween het vleesmerk geleidelijk. Inmiddels is ook Peter’s Farm kalfsvlees voorzien van het Beter Leven Kenmerk van de Dierenbescherming. De Peter's Farm-kalveren die worden gefokt voor de vleesproductie leven in kuddes en kunnen zelf bepalen wanneer zij eten, drinken of bewegen.

Lees ook:
Peter's Farm vlees terug in supers (10 juni 2010)
SIAl: Succes skinpack Peter's Farm (foto's 22 oktober 2008)  

Kijk in ons nieuwsarchief voor:
Alle berichten over Peter's Farm

 

Altijd op de hoogte blijven?