De Vegetarische Slager bezorgt ook in Vlaanderen

attachment-001_food-image-1069759

De Vegetarische Slager is gestart met de online verkoop van het gehele diepvriesassortiment in Vlaanderen.

Het bedrijf test het bezorgen van online bestellingen twee maanden lang. Dit gebeurt twee keer per week, op de woensdag en de zaterdag. Voor dit postcodegebied gelden dezelfde tarieven als in Nederland, alleen wordt er per rit een extra toeslag van €9,25 gerekend. Bij bestellingen boven de €200 wordt er gratis bezorgd.

Webshop

Sinds de opening van de eerste winkel in Den Haag in 2010, lanceerde De Vegetarische Slager ook een webshop. ‘Momenteel vind je onze producten bij meer dan 2600 verkooppunten in 14 landen. Via het retailkanaal zoals bij Jumbo, Albert Heijn, Coop, Delhaize en Ekoplaza kan men voor een mooie selectie van ons assortiment terecht. Onze webshop biedt de mogelijkheid om alle 25 producten te bestellen en tot in de keuken thuis te laten bezorgen’, zegt Jaap Korteweg, oprichter van de Vegetarische Slager.

Onderzoek

Korteweg ziet kansen in Vlaanderen, Uit onderzoek blijkt volgens de oprichter dat Vlamingen steeds vaker ‘veggie’ eten. 1 op 10 Vlamingen eet minstens drie keer per week veggie en de helft van de Vlamingen geeft aan dat ze minder vlees willen eten. ‘Daarom biedt onze webshop mooie kansen, ook voor geïnteresseerde wederverkopers, om ook onze buren te voorzien met niet van echt te onderscheiden vleesvervangers’, aldus Korteweg.

Lees ook
Tips en tricks voor de Slavakto-vakwedstrijden

Tips en tricks voor de Slavakto-vakwedstrijden

Menig collega droomt van een mooie bekroning of kampioenschap bij de Slavakto-vakwedstrijden. Maar het behalen van een prijs gaat niet vanzelf. In dit artikel deel ik tips en tricks en do’s en don’ts die u kunnen helpen een hogere score te verwezenlijken.

Innovaties

Innovaties

Ik ken geen slager die er niet mee bezig is. Slagers zijn altijd op zoek naar innovaties voor hun klanten. Op zoek naar een andere manier van uitsnijden, voorgegaarde producten en vooral naar lekkere – liefst gezonde – kant-en-klaarmaaltijden.

Vaess anticipeert op wensen van de klant

Vaess anticipeert op wensen van de klant

Vorig jaar voerde het toenmalige Vaessen-Schoemaker als onderdeel van een rebranding een naamswijziging door. Het 76-jarige bedrijf ging voortaan door het leven als Vaess. Wat heeft geleid tot het succes – dat tot de dag van vandaag voortduurt – van dit voedingsingrediëntenbedrijf?