'C1000 helpt imago vlees om zeep

13 augustus 2012 Caroline van der Plas

DOETINCHEM – C1000 helpt het imago van vlees en vleeswaren om zeep. Dat zegt voorzitter Ruud Bakker van de Vereniging van Keurslagers deze maand in het vakblad Meat & Meal.

DOETINCHEM – C1000 helpt het imago van vlees en vleeswaren om zeep. Dat zegt voorzitter Ruud Bakker van de Vereniging van Keurslagers deze maand in het vakblad Meat & Meal.


Bakker, deze maand onderwerp in de maandelijkse rubriek ‘Het Portret’, zegt dat vlees een kwaliteitsartikel moet zijn.

‘Zo zien wij het ook. Door ermee te stunten, breek je dat imago af. Niemand is hier bij gebaat, ook de consument niet.’


Lees het hele Portret deze maand (maart 2009) in het vakblad Meat & Meal.

Gratis proefnummer

Lees ook:

C1000: zak vol vlees voor een tientje (16 februari 2009)

Gehakt voor één euro in schap C1000 (10 februari 2009)

C1000 verkoopt vlees voor een prikkie 93 februari 2009)

Kijk in ons nieuwsarchief voor:

Alle berichten over C1000

Alle berichten over Keurslagers

Altijd op de hoogte blijven?