Beter Leven varkensvlees op broodjes QiZiNi

attachment-001_rb-image-1672238

QiZiNi, ondermeer fabrikant van voorverpakt belegd brood, heeft het ingaan van de nieuwe etiketteringswetgeving op 13 december aangegrepen om over te gaan naar Beter Leven 1* gecertificeerd varkensvlees.

De vernieuwing maakt onderdeel uit van de nieuwe koers, waarbij de fabrikant inzet op vernieuwing en verduurzaming van de broodjes, als ook verfrissing van de 'looks' van de producten, die verkrijgbaar zijn bij supermarkt en pompstation.

Ook de receptuur van het brood van de QiZiNi sandwiches is vernieuwd, met als doel het waarborgen van de versheid, kwaliteit en smaakbeleving van de voorverpakte broodjes. Het brood is luchtiger, voller van smaak en met een lekker knapperige korst, zo belooft de fabrikant. Daarnaast wordt het Clean Label concept verder doorgevoerd, waardoor QiZiNi geen onnatuurlijke kleur-, geur- en smaakstoffen toevoegt aan het assortiment.

De kleurschakering in de etiketten is verder doorontwikkeld, zodat het volgens QiZiNi voor de consument makkelijker kiezen is tussen een vegetarisch, met kip, varken of vis belegd broodje.

Lees ook
Zweden, Finland, België en Nederland promoten verkoop biologisch met nieuwe campagne

Zweden, Finland, België en Nederland promoten verkoop biologisch met nieuwe campagne

Nederland start samen met Zweden, Finland en België een nieuwe campagne om de verkoop van biologische producten te stimuleren. Het gaat om een nudging-campagne waarbij door middel van subtiele aanpassingen in de supermarkt en online omgeving de verkoop van biologische producten wordt gestimuleerd.

Vurig genieten!

Vurig genieten!

We zijn inmiddels wel gewend aan de BBQ 2.0. Kleinere hapjes en liflafjes blijven in trek, maar ook mooie grote stukken vlees winnen aan populariteit. Veel consumenten kiezen voor vleesproducten van uitstekende kwaliteit – en die kan de slager als geen ander leveren.

De beste vleestrends van 2022

De beste vleestrends van 2022

Het lijdt geen twijfel dat de pandemie het consumentengedrag heeft veranderd, terwijl ook energieprijzen vergelijken hierdoor veranderd is. De tarieven zijn immers fors gestegen sinds COVID-19 de wereld in zijn greep heeft. Consumenten hebben door de pandemie hun prioriteiten bijgesteld en verwachten meer dan ooit van de merken die ze kopen en de retailers...