Beter Leven varkensvlees op broodjes QiZiNi

attachment-001_rb-image-1672238

QiZiNi, ondermeer fabrikant van voorverpakt belegd brood, heeft het ingaan van de nieuwe etiketteringswetgeving op 13 december aangegrepen om over te gaan naar Beter Leven 1* gecertificeerd varkensvlees.

De vernieuwing maakt onderdeel uit van de nieuwe koers, waarbij de fabrikant inzet op vernieuwing en verduurzaming van de broodjes, als ook verfrissing van de 'looks' van de producten, die verkrijgbaar zijn bij supermarkt en pompstation.

Ook de receptuur van het brood van de QiZiNi sandwiches is vernieuwd, met als doel het waarborgen van de versheid, kwaliteit en smaakbeleving van de voorverpakte broodjes. Het brood is luchtiger, voller van smaak en met een lekker knapperige korst, zo belooft de fabrikant. Daarnaast wordt het Clean Label concept verder doorgevoerd, waardoor QiZiNi geen onnatuurlijke kleur-, geur- en smaakstoffen toevoegt aan het assortiment.

De kleurschakering in de etiketten is verder doorontwikkeld, zodat het volgens QiZiNi voor de consument makkelijker kiezen is tussen een vegetarisch, met kip, varken of vis belegd broodje.

Lees ook
Marketing voor ondernemers met lef

Marketing voor ondernemers met lef

Veel ondernemers proberen klanten te lokken door hun kennis te delen. Helemaal verkeerd schrijft Aartjan van Erkel in zijn nieuwe boek Nummer 1. Hij gelooft dat je niet je kennis gratis moet delen, maar moet entertainen. “Stop met teachen, begin met teasen.”

Nieuw Belgisch rundvleeslabel gelanceerd

Nieuw Belgisch rundvleeslabel gelanceerd

In het Waalse Fernelmont, vlakbij Namen, is op 26 april het nieuwe label Pré de chez nous gelanceerd. Een nieuw Belgisch label voor lokaal en duurzaam rundvlees. De Belgische ambachtelijke slagers gaan de producten met dit label verkopen.

Zweden, Finland, België en Nederland promoten verkoop biologisch met nieuwe campagne

Zweden, Finland, België en Nederland promoten verkoop biologisch met nieuwe campagne

Nederland start samen met Zweden, Finland en België een nieuwe campagne om de verkoop van biologische producten te stimuleren. Het gaat om een nudging-campagne waarbij door middel van subtiele aanpassingen in de supermarkt en online omgeving de verkoop van biologische producten wordt gestimuleerd.