Actie om diepvries op de kaart te zetten

13 augustus 2012 Caroline van der Plas

DOETINCHEM - Nederlandse diepvriesfabrikanten gaan hun krachten bundelen om diepvriesproducten nadrukkelijker op de kaart te zetten bij de consument en in de supermarkt.

DOETINCHEM - Nederlandse diepvriesfabrikanten gaan hun krachten bundelen om diepvriesproducten nadrukkelijker op de kaart te zetten bij de consument en in de supermarkt.


Albert Heijn, C1000 en Super de Boer hebben reeds toegezegd de initiatiefnemers te steunen, meldt Distrifood.nl.


In een zogeheten nieuw opgericht 'VriesVers Platform', willen de fabrikanten het diepvriesassortiment beter onder de aandacht brengen.

Hierbij denkt het platform onder meer aan gezamenlijke acties op de winkelvloer, tv-campagnes en het ontwikkelen van loyaliteitprogramma’s.


Samenwerking

Ook zoeken de fabrikanten de samenwerking met retailers, hardware specialisten en logistieke partijen. Het initiatief voor het VriesVers Platform komt van Iglo, Dr. Oetker, Aviko, Ad van Geloven, Maitre Paul en Ardo.

Lees ook:

Amerikaanse man houdt van diepvriesburger (24 maart 2008)

Dr. Oetker stopt met Pizza Crossa (24 oktober 2007)

Altijd op de hoogte blijven?