Foodimpuls: 5 sterren-Parmaham voor Slager met Ster-winnaars

Slager met ster 2015

Onder het motto 'Sterren verdienen sterren' hebben Foodimpuls en de Italiaanse charcuteriespecialist Negroni een exclusieve 5 sterren-Parmaham uitgereikt aan Foodimpuls-klanten die tijdens Slager met Ster 2015-2016 zijn bekroond met één, twee of drie sterren.

'Wij zijn enorm trots op de uitzonderlijke prestatie die onze klanten hebben geleverd op het gebied van kwaliteit, service, organisatie en klantgerichtheid. Een bekroning van één, twee of drie sterren tijdens Slager met Ster verdient volgens ons vijf sterren en daarom trakteren wij onze sterrenslagers op de 5 sterren-Parmaham van Negroni, die 24 maanden heeft gerijpt', aldus Wim Haarsma, algemeen directeur van Foodimpuls.

Passie voor het ambacht

Hij vervolgt: 'Sinds de start van de landelijke samenwerking tussen Booijman Foodimpuls, Haarsma Foodimpuls en Van de Ven Foodimpuls, gelooft Foodimpuls in de kracht van samen sterk. Leveranciers waar vakmanschap centraal staat, zoals Negroni, en versondernemers met passie voor het ambacht zijn hierin onmisbaar. Met elkaar kunnen we de consument bereiken en enthousiast maken voor het ambacht.'

Lees ook
Stijgende vraag naar buitenlandse vleeswarenspecialiteiten

Stijgende vraag naar buitenlandse vleeswarenspecialiteiten

Diervriendelijke vleeswaren zijn vrijwel de norm geworden. Daarnaast komt er steeds meer vraag naar pure, huisgemaakte producten en buitenlandse vleeswaren. Juist de Italiaanse en Spaanse specialiteiten zijn uitermate geschikt om een cross-over te maken van de boterham naar de borrel. Dat biedt kansen voor de slager.Huisgemaakte producten en buitenlandse...

Vion introduceert premium Robusto-ham op Spaanse markt

Vion introduceert premium Robusto-ham op Spaanse markt

Na de succesvolle introductie op de Italiaanse markt, gaat Vion zijn premium-ham Robusto ook aanbieden aan hammendrogers in Spanje.Robusto-ham onderscheidt zich door zijn gewicht, kleur, vetbedekking, intramusculair vet, vorm en consistentie. De premium kwaliteit van de ham en de herkomst uit het ketenconcept Good Farming Balance, zijn belangrijke verkoopargumenten....

Consorzio di Parma beticht Gaia van misbruik

Consorzio di Parma beticht Gaia van misbruik

Consorzio Prosciutto di Parma vindt het onjuist dat dierenrechtenorganisatie Gaia Parmaham noemt in haar strijd tegen dierenleed. ‘Het Consorzio vindt het niet te rechtvaardigen dat de bekendheid van Parmaham misbruikt wordt voor het bereiken van publicitaire zichtbaarheid’, zegt woordvoerder Jacques van der Bend.Deze week ontstond in landelijke media...