Foodimpuls: 5 sterren-Parmaham voor Slager met Ster-winnaars

Slager met ster 2015

Onder het motto 'Sterren verdienen sterren' hebben Foodimpuls en de Italiaanse charcuteriespecialist Negroni een exclusieve 5 sterren-Parmaham uitgereikt aan Foodimpuls-klanten die tijdens Slager met Ster 2015-2016 zijn bekroond met één, twee of drie sterren.

'Wij zijn enorm trots op de uitzonderlijke prestatie die onze klanten hebben geleverd op het gebied van kwaliteit, service, organisatie en klantgerichtheid. Een bekroning van één, twee of drie sterren tijdens Slager met Ster verdient volgens ons vijf sterren en daarom trakteren wij onze sterrenslagers op de 5 sterren-Parmaham van Negroni, die 24 maanden heeft gerijpt', aldus Wim Haarsma, algemeen directeur van Foodimpuls.

Passie voor het ambacht

Hij vervolgt: 'Sinds de start van de landelijke samenwerking tussen Booijman Foodimpuls, Haarsma Foodimpuls en Van de Ven Foodimpuls, gelooft Foodimpuls in de kracht van samen sterk. Leveranciers waar vakmanschap centraal staat, zoals Negroni, en versondernemers met passie voor het ambacht zijn hierin onmisbaar. Met elkaar kunnen we de consument bereiken en enthousiast maken voor het ambacht.'

Lees ook
Huisbeurzen Foodimpuls geannuleerd vanwege corona

Huisbeurzen Foodimpuls geannuleerd vanwege corona

De regionale beurzen die groothandel Foodimpuls heeft gepland op 9, 11, 18 en 31 maart worden geannuleerd in verband met het coronavirus. De recente ontwikkelingen rondom het virus hebben de directie doen besluiten de beurzen te annuleren.Foodimpuls heeft de afweging gemaakt de vier beurzen bij Haarsma Foodimpuls & Booijman Foodimpuls niet door...

Vleeswaren op de barbecue en als bijgerecht

Vleeswaren op de barbecue en als bijgerecht

Vleeswaren worden op steeds meer manieren toegepast. Naast het vertrouwde vlees op de barbecue worden ook steeds meer vleeswaren op de roosters gelegd. Ook op het gebied van bijgerechten zie je vleeswaren vaak terugkomen. Onze eisen met betrekking tot genieten gaan omhoog. Duurzaamheid en gezondheid zijn over vijf jaar niet langer trends, maar routine....

‘Klant verrassen met extreme smaken op barbecue’

‘Klant verrassen met extreme smaken op barbecue’

Naast ‘groot vlees’ komt er steeds meer vraag naar vegetarische producten op de barbecue. Vers fruit en rauwkost(salades) zijn anno 2019 een absolute must voor de smaak én vitamines. Spiesen worden niet alleen met vlees gevuld, maar ook afgewisseld met kleurige groenten. En ook brood blijft populair. Bovendien willen klanten steeds vaker verrast worden...