Ketenkennisdialoog ‘De smaken van duurzamer varkensvlees’

Varken_Unsplash

Het Marktprogramma Verduurzaming Dierlijke Producten (VDP) organiseert op 1 februari de ketenkennisdialoog ‘De smaken van duurzamer varkensvlees’.

Er is een veelheid aan duurzamere ketenconcepten voor varkensvlees in Nederland en op dit gebied is Nederland een voorloper. Het zijn concepten voor supermarkten, foodservices en slagers met en zonder keurmerk. Met een Ketenkennisdialoog wil het Marktprogramma VDP bestaande en nieuwe ketenconcepten inspiratie bieden voor het vermarkten en het betrekken van de consument.

Duurzaam varkensvlees

Deze middag presenteert het Marktprogramma VDP recent consumentenonderzoek, de visie van marketingexperts en gaat in op de kansen voor het vermarkten van beter varkensvlees, vers in maaltijden en vleeswaren. Ook wordt gekeken naar de praktijk. Wat betekent dit voor merken? Denk bijvoorbeeld aan Beter voor Varken, Natuur en Boer van Albert Heijn, Boerentrots van Plus, Unox, Livar, Wroetvarken en Kips.

Datum: 1 februari 2023
Tijd: vanaf 16.00 uur (inclusief diner)
Locatie: Den Haag
Dagvoorzitter: Marijn Frank
Aanmelden: de toegang is gratis en graag aanmelding vooraf via het online aanmeldformulier.

Iedereen is welkom, met name interessant voor category managers, marketing- en MVO managers, inkopers, marketeers en communicatie experts in afzetkanalen voor retail, foodservice en slagers van merkfabrikanten, vleesverwerkers en agrarisch ondernemers.

https://www.verduurzamingvoedsel.nl/ketenkennisdialoog-duurzamer-varkensvlees/