marketing

Uit dit dossier
Checklist voor verantwoorde duurzaamheidsreclames gelanceerd

Checklist voor verantwoorde duurzaamheidsreclames gelanceerd

BvA netwerk van merkleiders lanceert de Gids voor Duurzaamheidsclaims met bijbehorende Checklist. Met deze gids wil bvA marketeers en hun bureaus ondersteunen bij het maken van verantwoorde reclame op het gebied van duurzaamheid.

KNS start campagne voor klant over prijsstijgingen

KNS start campagne voor klant over prijsstijgingen

Vanwege hoge energierekeningen moeten veel slagers hun prijzen verhogen. Brancheorganisatie Koninklijke Nederlandse Slagers heeft voor de slager een campagne ontwikkeld om bij de klanten begrip voor de prijsstijgingen te creëren.

Nederland Vleesland start abri-actie ‘Dit is geen vleesreclame!’ in Haarlem

Nederland Vleesland start abri-actie ‘Dit is geen vleesreclame!’ in Haarlem

De gemeente Haarlem is van plan om reclames voor vlees in de openbare ruimte verbieden vanwege de impact van het product op het klimaat. Naar verwachting zijn er vanaf 2024 geen reclames voor vleesproducten meer te zien in de stad. Organisatie Nederland Vleesland start daarom met een abri-actie: “Dit is geen vleesreclame!”

Reviews, go for it!

Reviews, go for it!

Alleen maar tevreden klanten, daar gaan we voor. Dit klinkt goed, nietwaar? Maar iedereen weet dat het in de praktijk anders werkt. “Niet alles gaat altijd zoals je wilt, iedereen maakt fouten. Het gaat om de manier waarop je het oplost”, zei ooit eens een klant tegen mij.

KNS ontwikkelt nieuwe online imagocampagne slager

KNS ontwikkelt nieuwe online imagocampagne slager

Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) heeft voor haar leden een nieuwe campagne opgezet rondom de thema’s zomer, barbecue en samen eten. Het doel van de campagne is om “de slager en het ambacht positief in beeld te brengen.”

Vleesmagazine Nieuwsbrief

Niets missen van Vleesmagazine.nl? Meld u dan aan voor onze gratis nieuwsbrief en blijf op de hoogte van vakinformatie, nieuws en ontwikkelingen in de vleessector.

Inschrijven
Vleesmagazine Editie 1 | februari 2023
Vleesmagazine Editie 1 | februari 2023

Het thema van Vleesmagazine 1 is smaakmakers. Wil je het blad online lezen? Klik dan hier!

Lees meer
Slimmer werken in Food
Slimmer werken in Food

De special Slimmer werken in Food is verschenen, en is nu ook te lezen als digitaal magazine.

Lees verder
Vleesmagazine
Vleesmagazine

Superaanbieding! 1 jaar slechts
€ 249,00 1e jaar met 25% korting excl. btw

Profiteer nu
Evenementen

Empack en Packaging Innovations 2023

5 april 2023 - 6 april 2023

Lees meer

Food Technology 2023

12 april 2023 - 13 april 2023

Lees meer

Worksafe en Maintenance Gorinchem

16 april 2023 - 18 april 2023

Lees meer
Vleesmagazine op Social

Social Logo Facebook Alea

Social Logo Linkedin Alea

Social Logo Twitter Alea

Social Logo Instagram Alea