MHP kiest voor MULTIVAC

Multivac_NB VLM 2-6-2022

BEDRIJFSINFORMATIE | De grootste kippenvleesproducent van de Oekraïne (MHP) had snel een tweede traysealer voor de vestiging in Veenendaal nodig. De keus is gevallen op de TX 730. Binnen een half jaar is deze succesvol in gebruik genomen. Een bijzondere prestatie van de teams van MHP en MULTIVAC.

Folkert Thasing, managing director MHP: “De TX 730 sluit perfect aan bij onze wensen op het gebied van betrouwbaarheid en continuïteit. De beschikbaarheid van spare parts is ook een groot pluspunt. Verder draagt de machine bij aan ons uitgangspunt op het gebied van houdbaarheid en grootte van de verpakkingen, namelijk 2,5 en 5 kilogram kipfilet. Daarnaast is de TX 730 ontworpen volgens hygiënisch design en daardoor makkelijk reinigbaar. Er kunnen altijd twee ploegen, zonder onnodig oponthoud, aan werken. De gebruikersvriendelijkheid is erg hoog. Dat horen we veel terug van de werkvloer.”

Bijzondere prestatie

“De machine past precies bij ons productieproces en onze toekomstige doorontwikkelingen. Over de samenwerking met het technische team is Folkert Thasing lovend: “MULTIVAC zorgde voor vakkundige support. Voor, tijdens en na de implementatie stonden er monteurs stand-by om ons te helpen en van advies te voorzien. De flexibiliteit is groot. Daarnaast zijn onze operators en overige medewerkers goed door MULTIVAC getraind.
En dat onder soms moeilijke omstandigheden als corona, de oorlog in de Oekraïne, Brexit en de vogelgriep. Een mooi gezamenlijk resultaat,” aldus Folkert.

Hoe doen ze dat?
Lees ook
Speciaal voor kleine batches vlees of vleeswaren

Speciaal voor kleine batches vlees of vleeswaren

Produceer je kleine of middelgrote batches verse levensmiddelen? Vanaf slechts € 30,- per dag kun je al gebruik maken van een automatische verpakkingsoplossing van MULTIVAC. Tijdelijk bij aankoop van een R 085 of T 305 gratis 1.000 meter folie.

‘Huidverpakkingen bieden mogelijkheid voor betere productpresentatie’

‘Huidverpakkingen bieden mogelijkheid voor betere productpresentatie’

Voorverpakken en gepersonaliseerd verpakken zijn in opkomst in de vleesbranche. Daarnaast is de aandacht voor duurzaamheid onverminderd hoog. Ook voor speciale feestdagen worden steeds innovatievere oplossingen gevonden om de klant maatwerk te kunnen bieden. Een skinpack hoort hier steeds vaker bij. Vandaag het tweede deel van deze rondvraag met Hein...

‘Slim verpakken zorgt voor stijging omzet en daling dervingskosten’

‘Slim verpakken zorgt voor stijging omzet en daling dervingskosten’

Voorverpakken en gepersonaliseerd verpakken zijn in opkomst in de vleesbranche. Daarnaast is de aandacht voor duurzaamheid onverminderd hoog. Ook voor speciale feestdagen worden steeds innovatievere oplossingen gevonden om de klant maatwerk te kunnen bieden. Een skinpack hoort hier steeds vaker bij. Vandaag het eerste deel van deze rondvraag met Huub...