Ingrijpende makeover pand MULTIVAC voor duurzame toekomst

Makeover pand Multivac

Klantcontact, productbeleving en modern werken staan centraal bij de metamorfose van het hoofdkantoor van MULTIVAC. “Na de makeover staat er een kantoor dat klaar is voor de toekomst. Een eyecatcher waar we trots op zullen zijn.” Verbouwen is de kans om het kantoorgebouw te verduurzamen: “We gaan van het gas af en stappen over op warmtepompen, zonnepanelen en Ledverlichting. Verder beschikt het pand volgend jaar over een nieuw, corona-proof, luchtbehandelingssysteem. Daar hebben we bewust over nagedacht.”

Showroom

De makeover van het bestaande pand bestaat uit een aantal belangrijke stappen, legt Tim Hage verder uit: “De showroom, waar we graag onze relaties ontvangen om hen onze vele (machine)mogelijkheden te laten zien, bleek in de praktijk te klein behuisd. Na de verbouwing is de showroom niet alleen ruimer, het is ook ‘the place to be’ voor events, presentaties en scholingen. Hoe werken onze machines, wat zijn de mogelijkheden? Met meer beeld en beleving willen we onze goede klantcontacten hier in Woerden verder continueren. Sterker, wij zullen onze relaties en nieuwe klanten vaker in Woerden uitnodigen om hen actief te informeren, met behulp van de modernste communicatietechnieken.”

Package deals

Tijdens de transformatie van het gebouw gaat de dienstverlening onverminderd door. 24/7 staat het team van MULTIVAC voor de klant klaar, benadrukt Tim Hage: “De continuïteit blijft gewaarborgd, de klant zal weinig tot niets van de verbouwing merken. Sterker, deze hele makeover sluit perfect aan bij onze filosofie van het volledig ontzorgen van de klant, van a tot z. Steeds meer maken we gebruik van package deals, waarbij we de klant centraal stellen. Van het samenstellen en leveren van machines, advisering, onderhoud tot het leveren van bijproducten.”

 

Lees ook
Zweden, Finland, België en Nederland promoten verkoop biologisch met nieuwe campagne

Zweden, Finland, België en Nederland promoten verkoop biologisch met nieuwe campagne

Nederland start samen met Zweden, Finland en België een nieuwe campagne om de verkoop van biologische producten te stimuleren. Het gaat om een nudging-campagne waarbij door middel van subtiele aanpassingen in de supermarkt en online omgeving de verkoop van biologische producten wordt gestimuleerd.

Organisatie Empack 2022 kijkt terug op geslaagde editie

Organisatie Empack 2022 kijkt terug op geslaagde editie

Ruim 250 exposanten presenteerden zich op Empack 2022 aan 5.500 bezoekers in Evenementenhal Gorinchem. De organisator Easyfairs noemt het een geslaagde editie. Netwerken was de hoofdmoot en de kennissessies werden goed bezocht.

Vlees volautomatisch, flexibel en compact verpakken

Vlees volautomatisch, flexibel en compact verpakken

Maak kennis met de nieuwste telg van MULTIVAC: de compacte en volautomatische traysealer T 305. Deze traysealer is ontwikkeld om aantrekkelijke MAP- en vacuüm skinverpakkingen te produceren in kleine tot middelgrote batches voor de meest uiteenlopende toepassingen.