nieuws

Slagerij Hergo lanceert Pick-Up Point

Slagersnieuws

Hergo (De ‘slager met ’n koksmuts) start 1 oktober met Hergo’s Pick-Up Point, een online bestel- en afhaalsysteem.

Slagerij Hergo lanceert Pick-Up Point

De klant plaatst online zijn bestelling en haalt deze eind van de werkdag tussen 18.00 uur en 20.00 uur af in de vestiging aan de Beethovenstraat 49 in Amsterdam. Bij de overige vier vestigingen (drie in Amsterdam en één in Amstelveen) kunnen vanaf 1 oktober online bestellingen tijdens winkeltijden worden opgehaald. Hergo speelt met de nieuwe service in op de behoeftes van klanten.

‘Wij bemerken bij onze klanten de behoefte om ook na 18.00 uur verse producten te kopen. Wij komen onze klanten dan ook graag tegemoet’, aldus eigenaar Ralph de Vries.

Slagerij Hergo vindt zijn oorsprong in 1930 en is inmiddels een begrip in Amsterdam en Amstelveen. Het innovatieve familiebedrijf, waar de vierde generatie aan het hoofd staat, heeft onder de naam Hergo ‘de slager met ’n koksmuts’ een plek verworven in het topsegment van slagerijen. Daarnaast biedt Hergo cateringservice, lunch delivery service en een broodjescounter.

Reageer op dit artikel