nieuws

Traiteurie nieuwe winkelformule slager

Slagersnieuws

LEEUWARDEN – Traiteurie is een nieuwe winkelformule voor de ambachtelijke slager. Opina Formulemarketing uit Leeuwarden heeft de formule ontwikkeld.

Traiteurie nieuwe winkelformule slager

LEEUWARDEN – Traiteurie is een nieuwe winkelformule voor de ambachtelijke slager. Opina Formulemarketing uit Leeuwarden heeft de formule ontwikkeld.

Traiteurie presenteert zich als een onafhankelijke winkelformule. ‘Wij zijn niet gebonden of gelieerd aan een groothandel waarmee de slager een verplichte leveranciersrelatie moet aangaan. Bij winkelformule Traiteurie staan de commerciële belangen van de ondernemer centraal en niet de producten die de groothandels willen promoten,’ aldus de initiatiefnemers. ‘Ons doel is puur gericht op het realiseren van commerciële kansen, waarmee de slager antwoord heeft op de veranderende markt.’

Winkelformule Traiteurie is zich er van bewust dat de huidige tijd niet de meest ideale is om enorme bedragen te investeren in inrichting. Daarom heeft Opina Formulemarketing gekozen voor een aanpak waarmee de winkel met beperkte aanpassingen voldoet aan de juiste uitstraling.

Voor meer informatie over winkelformule Traiteurie kan contact worden opgenomen met  formulemanager Marten Faber, via de website www.opinamanagement.nl.
 

Reageer op dit artikel