nieuws

Promotiecampagne Wildplaza.com van start

Slagersnieuws

ALPHEN AAN DEN RIJN – Vanaf 15 oktober 2008 is Wildplaza.com een online promotiecampagne gestart voor wild en wildrecepten.

Promotiecampagne Wildplaza.com van start

ALPHEN AAN DEN RIJN – Vanaf 15 oktober 2008 is Wildplaza.com een online promotiecampagne gestart voor wild en wildrecepten.

Met deze online campagne wil Wildplaza.com door middel van een prijsvraag traffic naar de website bewerkstelligen. Hiernaast willen de initiatiefnemers duidelijk maken dat Wildplaza.com een bron van culinaire inspiratie is. Door middel van een aansprekende online campagne worden Nederland en België geënthousiasmeerd voor een bezoekje aan deze informatieve ‘wildwebsite’.

Op consumentenwebsites worden bezoekers in de periode van 15 oktober tot 9 november door middel van een banner getriggerd een bezoek te brengen aan Wildplaza.com. De banner laat op ludieke wijze zien hoe verrassend de keuze voor wild kan zijn. Aan de campagne is een prijsvraag gekoppeld met als hoofdprijs een culinair weekend voor twee personen ter waarde van € 500.– bij 5-sterren hotel en restaurant de Echoput in Hoog Soeren. Daarnaast ontvangen de eerste 1.000 deelnemers een gratis receptenboekje van Wildplaza.com en worden er 2 x 10 kookboeken verloot van de auteurs Jaap Vissering en Joyce Huisman.

Wildplaza.com
Wildplaza.com wil juiste beeldvorming over wild tot stand brengen en vooroordelen hierover trachten te voorkomen. Verder ontwikkelt Wildplaza.com allerlei activiteiten om de populariteit van wild te vergroten en het eten van wild te bevorderen. De website bevat onder andere informatie over wildproducten, receptuur, bereidingswijzen, kwaliteit en voedselveiligheid. Daarnaast biedt de website ook actuele informatie: nieuws uit de branche en een jacht-verkrijgbaarheidskalender.

De website tracht tevens een bijdrage te leveren aan het imago van de wildsector door informatie te geven over de bedrijfskolom: waar komt het wild vandaan en welke weg legt het af naar de consument?