nieuws

Opbrengst kalfsleverworstje naar Pink Ribbon

Slagersnieuws

AMSTERDAM – Bij de Amsterdamse slagerijketen Hergo is zaterdag 4 oktober de Pink Ribbon actie van start gegaan.

Opbrengst kalfsleverworstje naar Pink Ribbon

AMSTERDAM – Bij de Amsterdamse slagerijketen Hergo is zaterdag 4 oktober de Pink Ribbon actie van start gegaan.

Stichting Pink Ribbon is een fondsenverwervende organisatie, die aandacht vraagt voor borstkanker. Zij heeft als doel het aantal gevallen van borstkanker te verminderen.

Een roze Pink Ribbon kalfsleverworstje zonder varkensvlees kost bij Hergo 2,50 euro en dit bedrag gaat volledig naar het goede doel. De BN’ers Estelle Gullit, Winston Gerschtanowitz, Bastiaan Ragas, Quinty Trustfull en Anouk Smulders hielpen het Hergoteam in de Beethovenstraat zaterdag met de verkoop van de worstjes. ‘De actie werd superpositief ontvangen door de klanten van de slagerij en de BN’ers hebben samen met de Hergo-medewerkers nu al voor een paar duizend euro opgehaald,’ laat directeur Ralph De Vries weten.

De actie loopt nog de gehele maand.