nieuws

Nieuwe media voor vleesbranche (film)

Slagersnieuws

GEERTRUIDENBERG – In een historische omgeving nadenken over nieuwe media is misschien wel tegenstrijdig. Toch leverde het tijdens de Focusplaza Visiedag op 30 november inspirerende momenten op voor ondernemers.

GEERTRUIDENBERG – In een historische omgeving nadenken over nieuwe media is misschien wel tegenstrijdig. Toch leverde het tijdens de Focusplaza Visiedag op 30 november inspirerende momenten op voor ondernemers.

Dit jaar werd de Visiedag gehouden in Fort St. Gertrudis in Geertruidenberg. Dit monumentale fort is een oud wapenarsenaal en werd gebruikt om de bevolking te voorzien van wapens en munitie. En ook op 30 november kregen de aanwezige deelnemers in overdrachtelijke zin, veel nieuwe munitie aangeboden. Gedurende de dag werden de deelnemers meegenomen in de wereld van Twitter, YouTube, Facebook en andere nieuwe media. Deze worden al veelvuldig gebruikt door consumenten, maar zijn voor ondernemers – ook in de vleesbranche – vaak nog een onontgonnen gebied.

 

 Productie: Wallbrink Crossmedia