nieuws

Meesterslagers willen hartelijker zijn

Slagersnieuws

VELDHOVEN – Leden van de Nederlandse Vereniging van Meesterslagers willen hartelijker zijn voor hun klanten. Onlangs bezocht een aantal het Gastvrijheidsgilde voor een workshop.

Meesterslagers willen hartelijker zijn
Meesterslagers willen hartelijker zijn

VELDHOVEN –  Leden van de Nederlandse Vereniging van Meesterslagers willen hartelijker zijn voor hun klanten. Onlangs bezocht een aantal het Gastvrijheidsgilde voor een workshop.

Koren op de molen van Rien Bezooijen, winnaar van de verkiezing Slagerij van het Jaar en deelnemer aan de sessie. ‘Ik ben in mijn bedrijf gastheer en dien me ook zo te gedragen. Een klant moet zich in mijn winkel thuis voelen. Gastheerschap is naast kwaliteit een belangrijke schakel voor de klant om steeds te blijven komen’, aldus Bezooijen.

De eigenaar van de Slagerij van het Jaar 2009 heeft samen met de andere leden van de Nederlandse Vereniging van Meesterslagers daarom meegedaan aan de cursus, die standaard is opgenomen in het opleidingstraject voor de betere horecagelegenheden, maar voor deze keer aangepast aan de praktijksituaties in de slagerij. De leden kregen een spiegel voorgehouden, er werden goede en foutieve praktijkvoorbeelden met elkaar gedeeld en handvatten aangereikt voor verbeteringen.

De middag- en avondsessie werd middels een gezamenlijk diner in het restaurant van congrescentrum Koningshof in Veldhoven afgesloten. Gekeken wordt of de leerzame inhoud van de cursus Gastvrijheid nu ook opgezet kan worden voor alle medewerkers.

Lees ook:

Meesterslagers verdiepen zich in asperges

Rien Bezooijen winnaar Slagerij van het Jaar 2009

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels