nieuws

Ad van Geloven presenteert lasagnesnack

Nieuws

AMSTERDAM – Ad van Geloven introduceert op de Horecava de lasagnesnack Lazzagni.

Ad van Geloven presenteert lasagnesnack

AMSTERDAM – Ad van Geloven introduceert op de Horecava de lasagnesnack Lazzagni.

Ad van Geloven wilde met Lazzagni, dat qua uiterlijk wel wat weg heeft van een hoekige kroket, iets geheel nieuws op de markt brengen. ‘Snacks zijn redelijk traditioneel, maar iedereen kent wel lasagne en ook gepaneerde producten’, licht productmanager Chantal de Hond (zie foto) van Ad van Geloven toe.

Het gepaneerde product bestaat uit rundergehakt met een soort tagliatelle. ‘De bruine en oranje korreltjes van de paneer zie je ook na het frituren. Dat geeft een Italiaanse uitstraling’, aldus De Hond.

De snack werd in oktober al voorzichtig gepresenteerd tijdens een regionale horecabeurs in Brabant. Toen kwam het product ook op de markt. Lazzagni is verkrijgbaar in cafetaria’s en wordt ook aangeboden in de catering. Ad van Geloven houdt foodservice en retail gescheiden en er zijn dan ook geen plannen het product in het schap van de supermarkt te leggen.

Saté
Ad van Geloven presenteerde bovendien Party Time: vier soorten saté met de smaken gewoon, knoflook, tikka en hot curry in één verpakking.

De satéetjes kunnen worden bereid in zowel de frituur, als de oven en de magnetron. ‘Op veel locaties beschikken mensen niet over een frituur. Met de oven of de magnetron kunnen ze het product toch klaarmaken’, aldus de product manager.

Lees ook:
Ruig vestigt aandacht op wild (9 januari 2007)

Kijk in ons nieuwsoverzicht voor:
Alle berichten over de Horecava
Alle berichten over Ad van Geloven

Reageer op dit artikel