nieuws

Bas Niemeijer wordt commercieel directeur bij Gom

Marktberichten 1181

Bas Niemeijer is de nieuwe  commercieel directeur van schoonmaakbedrijf Gom. Hij gaat zijn commerciële taken bij Gom combineren met die van businessunit-directeur van Kleentec, marktleider in schoonmaak voor de foodsector en sinds 2016 onderdeel van Gom. 

Bas Niemeijer wordt commercieel directeur bij Gom
Foto: Kleentec

Met Bas Niemeijer haalt schoonmaakbedrijf Gom in Schiedam de versterking uit eigen gelederen. De benoeming van Niemeijer past in de visie van Gom om sectorspecifiek de markt te bedienen, zo laat het bedrijf weten.

Met een sectorspecifieke aanpak heeft Niemeijer veel ervaring. Kleentec is in vijftien jaar tijd uitgegroeid tot een autoriteit in reiniging, desinfectie en productieoptimalisatie in de foodindustrie. Die ervaring wil hij ook inbrengen in zijn nieuwe rol. ‘Wat we met Kleentec hebben bereikt, is ook het ultieme doel van Gom: kennispartner van onze opdrachtgevers worden. Geen schoonmaak verkopen, maar schoonmaakexpertise. Gom wil voor elke sector dé insider worden’, zegt hij.

Bas Niemeijer

Meest gewaardeerde schoonmaakbedrijf worden

Als commercieel directeur gaat Bas Niemeijer ook deel uitmaken van het directieteam van Gom. Albert van der Meulen, algemeen directeur van Gom, is blij met de stap. ‘Ik ben ervan overtuigd dat het Bas met zijn kenmerkende commerciële stijl lukt om invulling te geven aan onze commerciële doelstellingen. Met zijn komst zetten we een volgende stap in onze ambitie om het meest gewaardeerde schoonmaakbedrijf van Nederland zijn en daarmee boven de markt te groeien’.

Inspelen op wensen

Begin dit jaar maakte Gom bekend door te gaan als sectorspecifiek schoonmaakbedrijf. Met die verandering wil het bedrijf meer inspelen op de steeds specifieker wordende wensen en eisen van opdrachtgevers. Het is een aanpak die zich al bewezen heeft bij Kleentec, dat door Bas Niemeijer is opgericht. Kleentec blijft overigens niet achter zonder Niemeijer: hij blijft ook commercieel en operationeel verantwoordelijk en daarmee het gezicht van de sectorspecialist voor de foodindustrie.

Reageer op dit artikel