nieuws

Brandnew verstevigt marketing- en designteam

Marktberichten

Brandnew te Amsterdam heeft twee nieuwe talenten op het gebied van marketing en design aangetrokken. Recentelijk startten Guusje Caris in het Design Team en Cassandra van Duijvendijk als Client Services Director.

Brandnew verstevigt marketing- en designteam
Guusje Caris

De uitbreiding van beide teams past in de ontwikkeling van Brandnew op het gebied van merkstrategie en – design. De verdergaande groei in zowel packaging als retail wordt gevoed door de sterke focus op design met het merk als startpunt.

Leontine de Groot, strategy director: ‘Het merk staat aan de basis van alles wat er daarna volgt. Of dit nu een visuele identiteit, een productverpakking of een winkelomgeving is. Brandnew helpt merken verder door samen met de mensen erachter vooruit te kijken, ze uit te dagen om barrières te slechten en hun doelen te bereiken met design.’

Van Brandnew vraagt dat een team dat inhoudelijk stevig is onderlegd.

Caris volgde de opleiding Graphic Design in Groningen en werkte eerder voor De Bijenkorf en andere design buro’s.

Van Duijvendijk startte haar carrière bij Sara Lee. Na diverse brand management functies op de merken Natrena, Lassie en Senseo, ging ze aan de slag bij Friesland Campina en vervolgens bij United Biscuits waar ze op Sultana werkte. Recentelijk was zij verantwoordelijk voor de divisie Personal Care binnen Omega Pharma

Het bedrijf

Brandnew is een designbureau voor identity, packaging en retail, met vestigingen in Amsterdam en Praag. ‘Nieuwsgierig, intuïtief. Dát is wat we zijn. We voelen ons sterk, energiek, origineel. Voorin de troepen, inspirerend tot verandering, de dromen achterna’, aldus het management.

Reageer op dit artikel