nieuws

InterMeat fotoverslag (deel 2)

Marktberichten

DÜSSELDORF – Veertien Nederlandse standhouders gaven deze week acte de présence tijdens InterMeat, het belangrijke Business to Business platform voor de (Duitse) vleessector. De groei van halalproducten, veel aandacht voor traceerbaarheid van vlees en de populariteit van kipproducten sprongen in de Hallen 15 en 16 van Messe Düsseldorf in het oog.

InterMeat fotoverslag (deel 2)
Met droge biologische worsten wil Huls (Zwanenbergmerk) meer naamsbekendheid verkrijgen in Nederland en Duitsland.

DÜSSELDORF – Veertien Nederlandse standhouders gaven deze week acte de présence tijdens InterMeat, het belangrijke Business to Business platform voor de (Duitse) vleessector. De groei van halalproducten, veel aandacht voor traceerbaarheid vlees en de populariteit van kipproducten sprongen in de Hallen 15 en 16 van Messe Düsseldorf in het oog.

Lees meer over InterMeat in het oktobernummer van Vleesmagazine.

Lees ook:
Impressie InterMeat (14 september 2010)
InterMeat van start (filmbeelden) (13 september 2010)
Nieuws op de InterMeat (30 september 2008)
Intermeat belangrijk voor NL vleesbedrijven (4 september 2008)
‘Tavola belangrijker dan Foodweek’ (11 maart 2008)
Tillman’s wil knallen met Toasty (14 februari 2008)
ESA komt met nieuw merk kalfsvlees (17 oktober 2007)
Anuga: schnitzel voor in de toaster (14 oktober 2007)

Kijk in ons nieuwsarchief voor:
Alle berichten over InterMeat
 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels