nieuws

Zwanenberg wil België veroveren

Industrienieuws

ALMELO – Zwanenberg Food Group wil zich nadrukkelijker profileren op de Belgische foodservice en vleeswarenmarkt.

Zwanenberg wil België veroveren
Zwanenberg wil België veroveren

ALMELO – Zwanenberg Food Group wil zich nadrukkelijker profileren op de Belgische foodservice en vleeswarenmarkt.

Het bedrijf staat daarom volgende week op de Belgische delicatessenvakbeurs Tavola.

‘De Belgische vleeswarenmarkt is wat verfijnder dan de Nederlandse. Er is meer oog voor kwaliteit en meer vraag naar ambachtelijke producten. Vandaar dat Zwanenberg hier nu aanwezig is met diverse vleeswarenspecialiteiten.’

De vleeswarenproducent presenteert op de Tavola leverproducten van Hooymans, het snackassortiment van Taste Original en delen van het out-of-home-assortiment, waaronder voorverpakte vleeswaren onder de merknaam Kraak-Vers.

Zwanenberg nam altijd al deel aan grote internationale vakbeurzen als Sial en Anuga. Deelname aan vakbeurzen in de Benelux is een betrekkelijk nieuwe activiteit voor de vleeswarenproducent.
In 2007 was Zwanenberg voor het eerst met een omvangrijke stand aanwezig op de Food Week in de Utrechtse Jaarbeurs.

Lees ook:
Zwanenberg wint Catering Award (14 november 2007)
Zwanenberg komt met hongerstillend worstje
 (27 maart 2007)

Kijk in ons nieuwsarchief voor:
Alle berichten over Zwanenberg
Alle berichten over België

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels