nieuws

Vion stimuleert consumptie varkensvlees

Industrienieuws

LONDEN – Vion Food Group UK lanceert de tweede fase van de succesvolle campagne Put Pork on Your Fork. Het moet de Britse consument stimuleren meer varkensvlees te eten.

Vion stimuleert consumptie varkensvlees

LONDEN – Vion Food Group UK lanceert de tweede fase van de succesvolle campagne Put Pork on Your Fork. Het moet de Britse consument stimuleren meer varkensvlees te eten.

Vion heeft de hulp ingeroepen van topchef Nadia Sawalha en voedingspsycholoog Christy Fergusson die de consument bewust moeten maken van het feit dat vers varkensvlees een belangrijke rol kan spelen in een uitgebalanceerd voedzaam dieet. De campagne zal ook aandacht besteden aan de veelzijdigheid van vlees.

Onder de slogan Eat Yourself Happy wordt de hulp van media en social media ingeschakeld om consumenten te informeren en overtuigen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels