nieuws

Oorlog uitgebeeld met fastfood hit op You Tube (filmpje)

Industrienieuws

DOETINCHEM – De conflicten in de wereld uitgebeeld in een webvideo met alleen maar fastfood in de hoofdrol. Het filmpje van animator Stefan Nadelman werd op You Tube binnen twee weken al 1,7 miljoen keer bekeken.

Oorlog uitgebeeld met fastfood hit op You Tube (filmpje)

DOETINCHEM – De conflicten in de wereld uitgebeeld in een webvideo met alleen maar fastfood in de hoofdrol. Het filmpje van animator Stefan Nadelman werd op You Tube binnen twee weken al 1,7 miljoen keer bekeken.

Het zeer knap in elkaar gezette filmpje werd op de site van Marketingfacts uitgeroepen tot de beste viral van deze week. Een viral is een webvideo waarin reclame wordt gemaakt en waarvan het de bedoeling is dat mensen die zoveel mogelijk doorsturen en verspreiden.

Nadelman creëerde in 3 maanden tijd de korte film "Food Fight", waarin de verschillende conflicten in de wereld vanaf de Tweede Wereldoorlog worden uitgebeeld aan de hand van fastfood. Naast WO II komen de Vietnam oorlog, de Golfoorlog en 9/11 terug in zijn creatie met voedsel.

Bekijk hier het filmpje Food Fight

Lees ook:
Vleeswarenmerk ontketent rage in VS (18 oktober 2007)

Kijk in ons nieuwsarchief voor:
Alle berichten over filmpjes op You Tube

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels