nieuws

McDonald’s zet mes in cheeseburger

Industrienieuws

OAKBROOK – De goedkope cheeseburger bij McDonald’s kan niet meer uit. In Amerika wordt daarom gekort op de kaas.

McDonald’s zet mes in cheeseburger
McDonald's zet mes in cheeseburger

OAKBROOK – De goedkope cheeseburger bij McDonald’s kan niet meer uit. In Amerika wordt daarom gekort op de kaas.

McDonald’s verkoopt in Amerika diverse producten voor één dollar, waaronder de dubbele cheeseburger. Door de stijgende grondstoffenprijzen moet echter het mes in deze producten.

Zo wordt geopperd om klanten nog maar één plakje kaas te geven bij de dubbele cheeseburger. De naam wordt dan veranderd in ‘dubbele hamburger met kaas’.

Het dollarmenu van de fastfoodketen is een belangrijke inkomstenbron en klantentrekker.

Lees ook:
Joden ruziën om koosjere cheeseburger (3 maart 2008)
McDonald’s profiteert van zwakke economie
 (24 juli 2008)
Homohaters boycotten Big Mac
 (7 juli 2008)

Kijk in ons nieuwsarchief voor:
Alle berichten over McDOnald’s

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels