nieuws

Dirk van den Broek gaat vleesstrijd aan met C1000

Industrienieuws

Dirk van den Broek gaat vleesstrijd aan met C1000HOOFDDORP – Dirk van den Broek profileert zich meer en meer met de vleesafdeling in zijn supermarkten.

In de landelijke promotiecampagne spreekt ‘Dirk’ vaak met krachtige taal over de kwaliteit en de prijsstelling van het vlees van ‘de Vleeschmeesters’.

Woensdag sierde de kreet ‘Donnerwetter!’ met daaronder de Duitse vlag de advertentiepagina’s van de landelijke dagbladen. ‘Dirk’ heeft deze week acht soorten rundvlees in de aanbieding, waaronder Duitse biefstuk als sterkst in prijs verlaagd actieartikel. De Duitse biefstuk kost deze week 0,69 euro per 100 gram.

Dirk van den Broek haakt hiermee in op de promotiecampagne die C1000 de laatste maanden in de slagerijen voert en die de Amersfoortse formule geen windeieren legt. C1000 promoot de vleesafdeling met de campagne ‘De grootste slager van Nederland’.

(Bron: Distrifood)

Reageer op dit artikel